Od wieczora jest jakaś grubsza akcja na facebooku

Od wieczora jest jakaś grubsza akcja na facebooku. Nie zapominajmy, że niektóre Dudy są Graczami.

2015-05-25 06:51:30

skomentuj

Bardzo poważnie zastanawiam się nad obniżeniem poziomu trudności

Bardzo poważnie zastanawiam się nad obniżeniem poziomu trudności. Nie dlatego, że jest jakoś ekstremalnie ciężko. Przeciwnie, czerpię wielką przyjemność z szukania sposobów na pokonanie z napotkanych wrogów. Każdego brzydala da się załatwić, trzeba tylko odrobiny cierpliwości, szczyptę wiedzy oraz kilku prób. No i to ostatnie jest najgorsze. O ile w Białym Sadzie loadingi po śmierci Geralta były żwawe jak ghule pod wzgórzem Sodden, tak w dalszej części gry robi się ślamazarnie.

Eksploruję właśnie pewną zarobaczoną kopalnię. Ginę ginę niczym mucha pośród stada przerośniętych pająków. Po którymś razie włączyłem stoper i zmierzyłem. Jedna minuta i dwanaście sekund oczekiwania na dogranie się gry! CD PROJEKT RED macie litość? Ja rozumie takie loadingi przy pierwszym wgraniu save'a albo po szybkiej podróży, ale w nie kiedy 100% potrzebnych danych już jest w pamięci konsoli.

Niespodziewanie odkryta zdolność mimikry upodabnia mnie do Geralta. Siwieję.

2015-05-21 09:31:16

skomentuj

Wiedźmin 3 posiada cztery poziomy trudności: - Po prostu opowieść - Miecz i opowieść - Krew, pot i łzy - Droga ku zagładzie Szybka analiza pucharków zmusiła mnie do wybrania tego ostatniego - najtrudniejszego

Wiedźmin 3 posiada cztery poziomy trudności:
- Po prostu opowieść
- Miecz i opowieść
- Krew, pot i łzy
- Droga ku zagładzie

Szybka analiza pucharków zmusiła mnie do wybrania tego ostatniego - najtrudniejszego. Jeżeli poważnie myśli się o platynie to nie ma innego wyjścia. Poza tym to jest Wiedźmin, należy mu się odrobina szacunku.

Poszczególne poziomy trudności nie różnią się tylko i wyłącznie zasobnością HP wrogów. Na dwóch najtrudniejszych pasek zdrowia naszego bohatera nie odnawia się podczas medytacji. Aby zachować przyzwoite zdrowie należy ciągle podjadać lub pić mikstury. W niektórych lokacjach szybko można odczuć na własnej skórze, że wojna nie jest niczym epickim. Bardzo trudno jest dorwać kawałek niespleśniałego chleba, nie wspominając o pieczystym. Oczywiście można zapolować, ale też nie zawsze jest na co.

O ile pokonanie watahy wilków czy dzikich psów nie jest dużym problemem tak już cztery utopce otłuką nas niemiłosiernie. Zanim pokonałem południcę zginąłem cztery razy, w przypadku gryfa pewnie z sześć albo lepiej. Kluczowe jest wykorzystanie znaków, eliksirów, olejów, ulepszeń broni. Do tego oczywiście taktyka - inna na każdego z przeciwników. Nigdy nie grałem dłużej niż pół godziny w gry od From Software, ale czuję, że jeżeli uda mi się do końca utrzymać najwyższy poziom trudności to będę w końcu gotowy na Dark Souls II.

Geralt, poza dwoma podstawowymi atakami, potrafi parować i kontrować ciosy, robić krótkie uniki oraz przewrotki. Świetnie to uzupełnia cała gama znaków, z których w poprzednich częściach nie korzystałem prawie wcale. Teraz stały się u mnie fundamentem taktyki.

Płotka ani razu nie stała się Pegazem, nie zauważyłem lewitacji postaci czy innych obiektów. Jedyne glitche na jakie trafiłem to osadzona 2 metry nad ziemią kępka trawy (na załączonym obrazku) oraz stado mew wylatujące z wnętrza wzgórza. Zgłosiłem co CDP, dam znać jak odpiszą.

Niestety gra kilka razy przycięła strasznie, szczególnie efekty pogodowe nie są należycie zoptymalizowane. Czasami widać dogrywające się tekstury. Z całą odpowiedzialnością mogę jednak stwierdzić, że porównania do AC: Unity były mocno przesadzone. O wiele bardziej przeszkadza archaiczne i mało czytelne GUI. Tyle na razie, wracam do pracy, a potem grać.

2015-05-20 08:16:36

skomentuj

starsze index nowsze



Onegdaj pisałem, że...

Prowadzę bloga "Gry dla dorosłych" od 19 lutego 2013 roku. Oto niektóre z wcześniejszych tekstów:


2016-12-12

Poza wykonywaniem misji, śledzeniem fabuły oraz najzwyklejszym zwiedzaniem w grach z otwartym światem zawsze pociąga mnie inżynieria społeczna

2015-09-01

Horrory lubiłem jedynie jako dziecko. Pamiętam kilka tytułów z czasów magnetowidów i kaset przewijanych na koniec pierwszego filmu

2015-09-28

Wczoraj zakończył się piąty Ars Independent. Czarnym koniem gier video został Plug&Play (www