Tydzień temu Sony udostępniło demo/trial gry

Destiny w wersji dla PS4. Dają za darmo, więc postanowiłem sprawdzić. Moje dotychczasowe doświadczenia z tym tytułem sprowadzały się do kilkunastominutowego szwendania się podczas wakacyjnych betatestów na PS3. Zapamiętałem ładne widoki i niezbyt nachalną liczbę wrogów. Pomyślałem wtedy – to jest dobre, szkoda tylko, że to szuter.

Najpierw ściągnął się pakiet ok. 200 MB, który dodał tytuł do głównego menu konsoli. Pomyślałem – czyżby to był ten słynny i od dawna zapowiadany system PLAYGO? W końcu można będzie ściągnąć nieduży pakiet i od razu rozpocząć rozgrywkę, podczas gdy reszta sukcesywnie będzie pobierana w tle. Po uruchomieniu gry do listy plików pobieranych dodała się aktualizacja ważąca jakieś 2,7 GB. Pomyślałem – spoko, niecałe trzy gigabajty wyglądają bardziej rozsądnie, poczekam. Udałem się do Mordoru, podręczyć orków.

Kiedy już wszystko było zainstalowane, moim oczom ukazały się piękne artworki i bardzo rozczarowująca informacja – nie zagram, nim Destiny nie pobierze kolejnych kilkunastu gigabajtów. Takie przeznaczenie.

skomentuj