Trawers to jedyny poprawny sposób na zdobywanie Fallouta

Trawers to jedyny poprawny sposób na zdobywanie Fallouta.

Zbierałem w weekend materiały do notki z tezą: "10 najbardziej irytujących rzeczy w F4". Nie do końca pasuje mi łatka fanboya, chciałem zmyć znamiona fanatyzmu wiadrem zimnych mydlin. Miałem przejść główny wątek, pochylić się nad miałkością przedstawionych problemów i wyborów moralnych. Nie jest to takie proste kiedy gra nagradza każdy skok w bok.

Na początek złożyłem odwiedziny w garażu Atomowych Kotów. Wyobraźcie sobie Johna Tavoltę, żywcem wyjętego z Grease, który w tylnej kieszeni jeansów nosi, zamiast grzebienia, holotaśmę z wieczorku poetyckiego. Wiersz opowiadał o Pancerzu Wspomaganym. Jedynym problemem z tą frakcją jest długość wątku fabularnego - cała reszta to majstersztyk: w co się ubierają, jak mówią i w czym się specjalizują.

Potem udałem się do USS Constitution by pomóc kapitanowi tej wiekowej fregaty. Już dziś jest to najstarszy z pozostających w czynnej służbie okrętów świata, a co dopiero w 2287 roku. Misja jest nietypowa, bo pojawia się w jej trakcie całkiem sporo komunikatów tekstowych, które były esencją pierwszych Falloutów. Chodzi o opisy typu "Korzystając ze swych zręcznych palców wyposażonych w kombinerki udaje ci się wymienić uszkodzone kable zasilające na nowe. Motor urządzenia znów mruczy niczym stary kocur".

Kolejny przystanek wypadł mi w domu Cabotów. Historia bardzo rozbudowana i wciągająca. Zaryzykuję stwierdzenie, że jest to jedna z najciekawszych sekwencji misji pobocznych na jakie natrafiłem do tej pory w grze. Mamy tutaj szalonych naukowców, starożytne artefakty, nadobną amerykańską familię, tajemnicze serum, zbuntowaną córkę i szpital psychiatryczny.

Jeżeli zaś po prostu macie apetyt na aluminium - polecam Przetwórnię ryb Mahkra.

2015-12-14 08:40:35

skomentuj

starsze index nowsze



Onegdaj pisałem, że...

Prowadzę bloga "Gry dla dorosłych" od 19 lutego 2013 roku. Oto niektóre z wcześniejszych tekstów:


2016-08-11

Najbardziej bałem się, że nie będzie mi się chciało zwiedzać tych wszystkich unikalnych i egzotycznych światów, że twórcy, skupieni na techniczno-magicznej warstwie gry, spierniczą to co najważniejsze

2014-06-13

Wiedźmin, wiedźmin, wiedźmin. Trzy razy wiedźmin na E3. Zgadzam się - wszystko wskazuje, że to będzie piękna i wielka gra

2016-06-01

Wszystko zaczyna się od ogłoszenia przypiętego do tablicy w jednej z wiosek Velen