[uwaga, to będzie kolejny post na temat jakości usług sieciowych PS4] Kiedy Electronic Arts daje prezenty to cały świat klaszcze i przytupuje

[uwaga, to będzie kolejny post na temat jakości usług sieciowych PS4]

Kiedy Electronic Arts daje prezenty to cały świat klaszcze i przytupuje. Z okazji XX-lecia marki Playstation dostaliśmy od EA grę Plants vs. Zombies Garden Warfare. Ucieszyłem się bardzo bo lubię czasami zagrać w tower defense, lubię też zombiakowe klimaty. Zostały mi dwa pucharki w Shadow of Mordor i szukam odskoczni bojąc się zniechęcenia. Platyna musi być - ściągam PvsZ.

Do pobierania dodały się dwa pliki, gra plus aktualizacja, razem około 7 GB. Zostawiłem wieczorem konsolę na czuwaniu, chciałem zagrać w te roślinki następnego dnia. Niestety, pobieranie 7 GB trwało 3 dni. Oczywiście nie non stop, z przerwami na chłodzenie konsoli i sen sprawiedliwy. Gra za darmo, serwery obciążone, nie ma co narzekać.

Naprawdę ciekawie zaczęło się robić dopiero podczas pierwszego uruchomienia gry. Otóż okazuje się się, że te trzy dni kapania danych to było dopiero preludium. Pozostało jeszcze około 65% pobierania. Na szczęście producent wyposażył ten tytuł w grywalne intro. Okazuje się, że ta gra to jest FPS a nie tower defense. Mamy całkiem spore miasteczko, mamy cztery klasy roślinek i mamy hordy zombiaków atakujące nas od strony cmentarza. Muszę przyznać, że się wkręciłem.

Film trwa 6 i pół minuty, nie jest wyposażony w komentarz autora, więc streszczę go dla was:
- w trakcie całego filmu postęp w instalacji zmienia się z 45% na 46%,
- w 4 sekundzie prezentuję funkcję fast travel,
- w 15 sekundzie odkrywam glitcha, gra ma za niskie collidery na krawędziach mapy i można wyjść poza teren rozgrywki. Można odejść w siną dal i to dosłownie.
- do drugiej minuty prezentuję strukturę świata widzialnego lecz niedotykalnego dla gracza po czym udaję się na cmentarz,
- w połowie trzeciej minuty przystępuję do boss fight.
- na początku szóstej minuty walka się kończy i dalej nie następuje już w sumie nic ciekawego.

2014-12-10 09:04:49

skomentuj

starsze index nowsze



Onegdaj pisałem, że...

Prowadzę bloga "Gry dla dorosłych" od 19 lutego 2013 roku. Oto niektóre z wcześniejszych tekstów:


2015-06-23

Pozazdrościłem Xboksowi wstecznej kompatybilności i pożyczyłem sobie PS3. Przyświecają mi dwa cele: - wypełnienie pustki po Sami Wiecie Czym, - nadrobienie kilku ważnych zaległości z przeciwnego obozu poprzedniej generacji

2015-06-18

Dwa tygodnie temu zastanawialiśmy się tutaj wspólnie nad możliwościami automatyzacji testów w systemie questów gry RPG takiej jak Wiedźmin 3

2015-06-18

Jak żyć po wiedźminie, jak żyć? Zakończenie przygody Geralta okazało się całkiem pozytywne, choć nie obyło się bez małego twistu, który starał się bezczelnie zagrać na uczuciach